2012. október 25., csütörtök

Zara,Terranova, Fishbone, csomag S-M 1FT - Jelenlegi ára: 1 Ft

  
Nagyon sok ruháimat próbálom ritkítani,   párom nagy  örömére,   
használd ki és lepd meg magad  akár 1 Ft-ért  !
Összeállításban szerepel 2 db mellény, 1 db boleró (ZarA) 3 db pulcsi, 1 nadrág, 1 trikó és egy táska. Mondhatni tetőtől talpig felöltöztetlek! : )                     
1. Bézs színű TERRANOVA horgolt hatású pulcsi, S méret, újszerű, talán 2-szer volt rajtam.
2. Fekete szürke gyapjú mellény, NEW YORKERBEN vásároltam, FISHBONE márka. Talán 1-szer volt rajtam. S méret.
3. V nyakú, alul szűkített fekete pulcsi, használt.
4. Kerek nyakú padlizsán színű könnyű pulcsi, használt, S méret.
5. Barna, műbőr csattokkal rögzíthető meleg, csinos mellény, 2-szer volt rajtam, hibátlan.
6 . Slim ceruza farmer, vékony lányoknak ajánlom, max 70 cm derék. 25 méret.
7. Fekete táska, a fogójánál a belső része kopott, külső része hibátlan.
8. ZARA barna boleró, címke szerint L de inkább S/M méretnek mondanám.
9. barna szegecses top, S méret, van rajta egy apró lyuk, fotóztam.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-11-07 20:12
. Zara,Terranova, Fishbone, csomag S-M 1FT - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése