2012. november 26., hétfő

fehér térdig érő csizma - Jelenlegi ára: 8 000 Ft


Eladó a képen látható hófehér csizma!   Egyszer sem volt lábon !
Magamnak rendeltem, 40-es  a méret, de nekem kicsi, ezért 39-es lábra ajánlom. Ráadásul a vádlim is elég vastag így  fel sem tudtam próbálni, mert féluton elakadt a lábam: )  Nagyon jó kis csizma, bánom, hogy nem jó nekem: (  rEMÉLEM VALAKI BOLDOGAN FOGJA VISELNI!   Ha leütöd 1 héten bellül teljesítsd a fizetést, mert semmisnek tekintem a vásárlást! Csak akkor rendeld meg a terméket, ha biztos vagy benne, hogy szükséged van rá! Cserélni és vissza vásárolni nem tudok! Köszönöm, hogy benéztél hozzám!  Bármi kérdésed van szívesen válaszolok! Szép Napot!  


Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2012-12-15 10:41
. fehér térdig érő csizma - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése