2012. november 19., hétfő

Álomszép Mango télikabát eladó!!! - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

FIGYELEM!!! AZ ÁRÁT 2 EZER FORINTTAL LENTEBB VITTEM, HOGY A TISZTÍTÓ KB. KIJÖJJÖN BELŐLE : ) Most, hogy újra elővettem, látszik rajta, hogy poros, ezért gondoltam, így korrektebb, mert a tisztítóra mindenképp szükség lesz : ))
Eladóvá vált álomszép Mango kabátom.
Szövet kabátról van szó, pihe-puha, vajszínű, rendkívül csinos és elegáns, és nagyon nőies.  
Egysoros a gombolása, kivehető öve van. Kb. térdig érő, karcsúsított fazon. Elől két nagyobb zsebbel.
Kb. 4 éve vettem, már akkor 27 ezer forintért, de nem sokat hordtam. Első télen még nagyon új volt, azért nem; aztán meg inkább csak amolyan alkalminak használtam, én szeretem a vastagabb, melegebb téli kabátokat, mert nagyon fázós vagyok. Terhesség alatt esélytelen lett volna : ) Azóta pedig a mellbőségem megváltozott és már nem érne össze.
Egy tisztítás mindenképpen ráfér, az ujján és itt-ott látszik az utca pora - ezt fotóztam is. De nem kopott vagy bolyhos! Én már nem költöttem erre, nem tudván, mikor adom el, a szekrényben ne porosodjon újra.
Kérésre szívesen mérek. Ha kérdésed van, bátran tedd fel : D
Köszönöm, hogy benéztél!


Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2012-11-26 22:13
. Álomszép Mango télikabát eladó!!! - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése